Globus na iPhone

Poprzednie video zamieszczone tutaj zebrało trochę komentarzy więc należy kontynuować sukces i zamieścić następne :). A tak bardziej na serio to dzisiaj na TechCrunch trafiłem na opis jednej z fajniejszych rzeczy jakie ostatnio widziałem, czyli aplikacji pozwalającej na przeglądanie mapy świata na iPhone. Co w tym takiego fajnego zobaczcie sami:

System tworzony jest przez firmę Earthscape i jak można przeczytać ma umożliwiać dodawanie przez użytkowników punktów, opisów i zdjęć na mapie świata. Taka aplikacja na sprzęcie typu iPhone, z dostępem do aktualizacji przez WiFi\3G i może dodatkowo nawet połączona z GPS to według mnie naprawdę fajna kombinacja.

Jesteśmy na wakacjach, stoim na jakimś placu w niezbyt nam znanym mieście i zastanawiamy się gdzie tutaj zjeść albo co w okolicy zobaczyć. Dzięki takiem rozwiązaniu jak pokazane przez Earthscape możemy po prostu sprawdzić co na temat tego miejsca zostawili w sieci inni którzy tutaj byli przed nami. Naprawdę fajne. Coś w tym stylu udostępniło Google, ale to co zaprezentowało Earthscape w połączeniu z interfejsem iPhone to jednak trochę inna jakość.

Cóż … pozostaje powiedzieć brawo Earthscape za pomysł. Podobną rzecz widziałem na Surface … z tym że trudno jechać na wakacje ze stolikiem … a tym bardziej go przechylać żeby obrócić widok mapy :).

Join the Conversation

1 Comment

  1. Minusem jest bateria iphone, która przy takiej zabawie nie będzie sie nadawała na wyjazd do Etiopii, czy innych mniej rozwiniętych państw. Ja jestem zwolennikiem zwykłej mapy, jednak faktycznie opinie o danym miejscu, rejonie, ciekawe zdjęcia lub ostrzeżenie są czy tam będą przydatne. Nie zawsze w przewodniku napiszą wszystko.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.